Wprowadzenie
Zapraszam Was do odbycia niezwykłej wirtualnej przygody w świecie grafiki komputerowej.Odkryjcie to, czego jeszcze nie znacie.
Zadanie
Każdy klub powinien posiadać swój znak rozpoznawczy – logo.
Nasz klub posiada już regulamin. Dodajmy do niego znak, którym będziemy się posługiwać.
Waszym zadaniem będzie wykonanie projektu logo KCK.
Proces
- Odszukaj w Internecie przykłady klubowych logo. Zrób notatkę z wykonanego zadania.
- Jakie cechy powinno posiadać dobre logo? Wypisz cechy.
- Naszkicuj projekt logo uwzględniając jego najlepsze cechy.
- Zapoznaj się ze sposobem tworzenia grafiki wektorowej w edytorze Word.
- W edytorze Word wykonaj ćwiczenia z karty pracy.
- Przenieś swój projekt do Word (do regulaminu klubu) i wydrukuj go.
Źródła
1. Cechy logo
a) http://jakubsudra.com/ologo.html
b) http://www.piotrsajnog.pl/577/5-cech-ktore-powinno-spelniac-dobrze-zaprojektowane-logo/
2. Jak tworzyć grafikę w edytorze Word?
a) http://www.youtube.com/watch?v=SEskEYyPJSo
Ocenianie
Trener na bieżąco kontroluje przebieg prac nad projektem, za co są przyznawane punkty, składające się na końcową ocenę pracy.
W wyznaczonych terminach uczestnicy projektu składają krótkie sprawozdania z postępów w pracy nad projektem.
Kryteria oceny:
- ocena pracy (wykonanie zadań szczegółowych, zmieszczenie się w ustalonym czasie, atrakcyjność)
- wyczerpanie tematu
- samodzielność i praca podczas zajęć
- realizacja wszystkich zagadnień
- oryginalność w ujęciu tematu
- samoocena klubowicza (nakład pracy, zaangażowanie)
- ocena klasy (zainteresowanie tematem pozostałych uczniów)