Znajdź

poniedziałek, 23 września 2013

Klasa VI Klub Ciekawskich Komputerowców w świecie grafiki wektorowej

Wprowadzenie

Zapraszam Was do odbycia niezwykłej wirtualnej przygody w świecie grafiki komputerowej.
Odkryjcie to, czego jeszcze nie znacie.


Zadanie


Każdy klub powinien posiadać swój znak rozpoznawczy – logo.
Nasz klub posiada już regulamin. Dodajmy do niego znak, którym będziemy się posługiwać.
Waszym zadaniem będzie wykonanie projektu logo KCK.

Proces


  1. Odszukaj w Internecie przykłady klubowych logo. Zrób notatkę z wykonanego zadania. 
  2. Jakie cechy powinno posiadać dobre logo? Wypisz cechy. 
  3. Naszkicuj projekt logo uwzględniając jego najlepsze cechy. 
  4. Zapoznaj się ze sposobem tworzenia grafiki wektorowej w edytorze Word. 
  5. W edytorze Word wykonaj ćwiczenia z karty pracy. 
  6. Przenieś swój projekt do Word (do regulaminu klubu) i wydrukuj go.


Źródła


1. Cechy logo

a) http://jakubsudra.com/ologo.html
b) http://www.piotrsajnog.pl/577/5-cech-ktore-powinno-spelniac-dobrze-zaprojektowane-logo/

2. Jak tworzyć grafikę w edytorze Word?
a) http://www.youtube.com/watch?v=SEskEYyPJSo

Ocenianie


Trener na bieżąco kontroluje przebieg prac nad projektem, za co są przyznawane punkty, składające się na końcową ocenę pracy.
W wyznaczonych terminach uczestnicy projektu składają krótkie sprawozdania z postępów w pracy nad projektem.


Kryteria oceny:
- ocena pracy (wykonanie zadań szczegółowych, zmieszczenie się w ustalonym czasie, atrakcyjność)
- wyczerpanie tematu
- samodzielność i praca podczas zajęć
- realizacja wszystkich zagadnień
- oryginalność w ujęciu tematu
- samoocena klubowicza (nakład pracy, zaangażowanie)
- ocena klasy (zainteresowanie tematem pozostałych uczniów)